ערוץ הוידאו

פרשת השבוע

כי תצא למלחמה על אויבך -כיצד אפשר לנצח במלחמה בחיים?  

איזה מלחמה מדובר? מי האויבים של האדם? וכיצד אפשר לנצח במלחמה בחיים?
מסר חשוב מהפרשה!

כי תצא למלחמה על אויבך -מי האויבים של האדם? וכיצד אפשר לנצח במלחמה?  
התורה באה ואומרת -כי תצא למלחמה על אויבך.. מי הם האויבים של האדם? וכיצד אפשר לנצח אותם? מה הוא סוד ההצלחה ?אלא המסר הוא לאדם: כי תצא! 
הכל תלוי ביציאה שלך! באמונה בעצמך שאתה מסוגל לנצח! מסוגל להלחם! 
כל החיים שלנו הם מלחמה! 
אנחנו נלחמים להצליח בעבודה, בזוגיות, בחינוך הילדים! כמעט דבר בא במלחמות! במאבקים! שום דבר לא בא בקלות! 
מה העיצה לנצח במלחמה? קודם כל לדעת מי הם האויבים שלנו? מי מפריע לנו בדרך להצלחה? 
זה הפחד שלנו להכשל, הפחד שלנו מה יאמרו.. 
המחשבות השליליות, מי אמר שאצליח.. אולי זה לא בשבילי.. אין לי סיכוי להצליח בנישואין האלו.. לעולם לא אצליח עם הילד הזה... אף פעם לא אצליח לשמור שבת כהלכתה.. לשמור כשרות.. לעשות תשובה.. וכו׳כל מיני אמירות כאלו ואחרות.. כל הזמן מפחדים לצאת להלחם!! להאבק בכל הכח! לא לוותר !אנחנו מתייאשים מהר.. לפני שניסינו להלחם!לכן התורה באה ואומרת לאדם!! -אל תתייאש! אל תפחד! כי תצא למלחמה! תתחיל לצאת!קודם כל ״כי תצא ״ -תצא מה צב שאתה נמצא בו.. אל תישאר במקום...! תתחיל לעשות שינו בחיים שלך! בהסתכלות שלך.. במחשבות השליליות..תתחיל לחשוב חיובי!! תאמין בעצמך שאתה מסוגל!! שאתה יכול להגיע ולהגשים כל מטרה בחיים!! הכל אפשרי!יכול להיות לך את הזוגיות הכי טובה רק אם תשקיע מאמץ.. תשקיע זמן באשתך!יכול להיות קשר מדהים עם הילדים! אם תתן להם את מה שהם צריכים.. חום ואהבה וזמן איכות..אתה יכול להצליח בפרנסה, בעבודה!! לעשות הכל!אבל השאלה היא איך נצליח?באה הצורה ואומרת: ״על אויבך״אם אתה רוצה לנצח.. את האויבים..אתה צריך להרגיש ״על אויבך״ מעליהם! שאתה מעל כולם! אתה מסוגל לנצח אותם.כל זמן שתחשוב שזה יותר מדאי גדול עליך.. והאובים הם רבים ממך.. אין סיכוי לנצח.. 
לכן תמיד תחשוב שאתה מעליהם!ואז תזכה ״ונתנו ה׳ אלוקיך בידיך״!!תזכה לנצח את כל האויבים..את האויב הגדול שמפריע לנו כל יום- היצר הרע.. שנפיל אותנו.. שמתייאש אותנו.. שמחליש אותנו באמצע המלחמה..לכן תמיד צריך לדעת שאתה מעליהם! שה׳ נתן לך כוחות להצליח ! חוזק ועוצמה שאתה יכול להגשים כל מטרה בחיים!!
במיוחד בימים אלו שלפני ראש השנה.. יש לנו סיעתא דשמייא ועזרה מיוחדת מבורא עולם שנותן לנו כח לעשות שינוי אמיתי בחיים!ואז נזכה לשנה טובה מבורכת! אמן!בהצלחה!!

קישור מקוצר לכאן: https://www.haravlasry.com/?p=2218

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הודעות לקהילה

  • ספר "פלגי מים" על התורה!

    בסייעתא דשמייא ברגשי גיל ושמחה הנני שמח לבשר על ספרי החדש ספר "פלגי מים" על חמישה חומשי תורה. שעומד לצאת לאור בקרוב ממש בע"ה. ערוך בשפה קלה השווה לכל נפש! חובה בכל בית יהודי!! להקדשות לעילוי נשמת! לחץ כאן לתרומה באתר!